Per NOVOMATIC Italia il sistema e le regole per la gestione e il controllo delle società del Gruppo ricoprono un ruolo primario. Il sistema di norme e linee guida delineato dalle certificazioni in essere nelle società del Gruppo, è continuamente oggetto di analisi e revisioni, nonché di implementazioni ogni qualvolta si identifichi la volontà di adeguarsi agli standard di un’ulteriore norma, a continua garanzia della cura e l’attenzione verso gli stakeholder interni ed esterni del Gruppo.
Framework
The current recognition framework consists of the following certifications: ISO UNI EN ISO 9001, UNI EN ISO 14001 and UNI CEI EN ISO/IEC 27001, and ISO 45001. These were joined in 2022 by the international certification G4 - Global Gambling Guidance Group; which attests to the company's commitment to consumer protection in the area of Responsible Gaming.
NOVOMATIC is the first company in Italy to obtain certification for its network of gaming rooms: the certified companies are in fact, in addition to the holding company, the ADMIRAL Gaming Network concessionaire, and the ALLSTAR and ALP companies, which manage 250 ADMIRAL and Le Palme by ADMIRAL branded points of sale in Italy.
Contatti e Download
Per informazioni sul Sistema di Gestione Integrato del Gruppo NOVOMATIC Italia scrivere a hse@novomatic.it